Friday, February 19, 2021

домашен крем без захар

Следобяд ни се прияжда нещо сладичко. Чудех се какво да направя и се спрях на крем Магнолия, но реших без захар а с мед. Но в процеса на приготвяне се сетих, че имам изостанал бял шоколад и реших да го използвам. И така се получи доста добро кремче. 

Единственият коментар на децата беше: "Следващият път може ли повече малини да сложиш, превъзходен е ! "

😍 



 ПРОДУКТИ

 500 грама прясно мляко ( моето беше с каймак)
1 супена лъжица с връх бяло брашно
1 супена лъжица с връх царевично нишесте
една бучка масло около 60 грама
90 грама бял шоколад
мед на вкус
по желание  2 супени лъжици заквасена сметана - аз я взимам от заквасеното ми кисело мляко
по желание плодчета - малини, череши; аз използвах замразени






 ПРИГОТВЯНЕ

 В тенджерата сложих  маслото да се разтопи без да завира.


Добавих брашното и нишестето и разбърках енергично.
Започнах да добавям на струйка млякото като бърках непрекъснато за да не станат бучки.
Като започна да завира добавих начупеният шоколад.
Реших че бял шоколад много ще си отива на малини и от там ми дойде идеята да го сложа в крема.
Бърках докато сместа се сгъсти.
Дръпнах от котлона и изчаках да поизстине.
Пробвах и на мен ми се видя достатъчно сладко затова не добавих мед.


Но тук е момента ако не е добре на вкус да се добави мед.
Имах заквасена сметана от кисело мляко и реших да я сложа да придаде леко кисел вкус.
Получи се доста добре.
Изкарах купички и го насипах като редувах малини и крем.
Малините са ми замразени и ги сложих под вода да поотпуснат малко както си бяха в пликчето.
Прибрах десерта в хладилника за 2-3 часа.







 Да Ви е Вкусно! 🥰

No comments:

Post a Comment